Ets a:
Inici > Projectes > Las Arcadias > Las Arcadias Gran Via
Castellano  English  Polski
Layetana Projectes Arquitectura Feina Inici Suggeriments Contacte Mapa web
    Residencials     Comercials     Las Arcadias     Cercar per zones  


Descripció
Localització
Arquitecte
Fotos / Imatges virtuals



 
www.lasarcadias.com






AdM Moragas


Antoni de Moragas i Spà neix a Barcelona l'any 1941. Estudia a la Facultat de Filosofia i Lletres i a l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona. L'any 1985 obté el títol de doctor arquitecte, amb qualificació cum laude amb la tesi sobre Antoni Ma Gallissà . Col·labora a Barcelona al taller d'arquitectura de Ricardo Bofill i a l'estudi Martorell/ Bohigas/ Mackay, i a Milà, al de Vittorio Gregotti.

Des de l'any 1972 és professor de Projectes a l'Escola d'Arquitectura de Barcelona i des de 1977, professor de Projectes d'Interiorisme a l'Escola de Disseny EINA.

Ha estat professor convidat a l'Escola d'Arquitectura de Budapest, a la de Belgrano i a Buenos Aires. Actualment és professor a l'Escola d'Arquitectura La Sapienza , a Roma.

Ha obtingut el premi Domènech i Muntaner de l'Institut d'Estudis Catalans d'Arquitectura l'any 1986 i el premi FAD d'Arquitectura l'any 1987, així com una menció especial l'any 1993, i ha estat finalista els anys 1982, 1987, 1994, 1996 i 2001. Ha obtingut, també, el premi Ciutat de Barcelona d'Arquitectura l'any 1990.

© 2005 Layetana Immobiliària