Ets a:
Inici > Arquitectura > Marta Orts & Carlos Trullenque
Castellano  English  Polski
Layetana Projectes Arquitectura Productes Feina Inici Contacte Contacte Mapa web
 


ADM Moragas
b720 arquitectos
Bach & Mora
Jordi Badia
Juli Capella
David Chipperfield
Fernando Espinosa
Carlos García Delgado
Luis & Jaime García-Ruiz Guasp
Carmel Gradolí & Arturo Sanz
Toyo Ito
Enric Massip-Bosch
Josep Lluís Mateo
Clara Mejía & Juan Deltell
Jean Nouvel
OPEN architekci
RCR arquitectes
Miguel del Rey
José Ribas González &  
José Ribas Folguera
SCT Estudio de Arquitectura
Carlos Trullenque & Marta Orts
 






Carlos Trullenque i Marta Ors són llicenciats en la Escola Tècnica Superior de València i ambdós han participat al cercle de conferències "Valencia arquitectura emergente" i "La vivienda que aún no tenemos" impartits a la Universistat Politècnica de València. A més, Carlos Trullenque ha exercit com a professor de projectes a l'ETSA entre 2001 i 2004.

2005

Projecte bàsic i d'execució per a la nova seu comarcal del Col·legi Territorial d'Arquitectes de València a Gandia, València.

2002
Projecte bàsic i d'execució: 56 HPO promoguts per l'IVVSA (Institut Valencià de l'Habitatge) a Paterna, València.

Projecte bàsic i d'execució: Institut d'Ensenyament Secundari a Sant Joan d'Alacant. CIEGSA (Construccions i Infraestructures Educatives de la Generalitat Valenciana).

Projecte i direcció de l'obra: Pavelló Efímer per a la Biennal d'Art de València 2003. Generalitat Valenciana.

2001
Projecte bàsic i d'execució: nova seu del Col·legi Territorial d'Arquitectes d'Alacant.

Projecte bàsic i d'execució: ampliació del Centre de Formació i Inserció Professional de Castelló com a escola de ceràmica (Servei Valencià d'Ocupació i Formació).

2000
Projecte bàsic i d'execució: nova seu comarcal del Col·legi Territorial d'Arquitectes d'Alacant, Dènia.

Premis
2005
Premis del COACV: Menció a l'apartat Interiorisme i Arquitectures Efímeres pel Pavelló Efímer per a la Biennal d'Art de València 2003.

2004
Concurs per a la nova seu comarcal del Col·legi Territorial d'Arquitectes de València a Gandia. Primer premi.

2002
Concurs per a 56 HPO a Paterna, València, convocat per l'IVVSA. Primer premi.


Projectes realitzats per a Layetana Immobiliària


Sagunto Park
, València


Veure projecte >>

© 2005 Layetana Immobiliària